Załącznik nr 1
do uchwały nr 8/2024
Rady Pedagogicznej
Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks.Cz. Sadłowskiego w Zbroszy Dużej
z dnia 12.09.2024r
w sprawie zatwierdzenia planu pracy szkoły
ROCZNY PLAN PRACY
SZKOŁY PODSTAWOWEJ
im. ks. Cz. Sadłowskiego w Zbroszy Dużej
ROK SZKOLNY 2024/2025
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 roku – Prawo Oświatowe (Dz.U.z 2017 r. poz. 59)- art.70 ust.1 pkt 1, art.80 ust. 2 pkt 4, art.82 ust.2.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek ( Dz. U. Z 2017 r. poz. 1611).
Plan opracowany został w oparciu o:
1) Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2024/25;
2) Plan nadzoru pedagogicznego kuratora oświaty na rok szkolny 2024/25;
3) Wnioski sformułowane na posiedzeniu rady pedagogicznej podsumowującym rok szkolny 2023/24.
Przedstawiony plan pracy szkoły:
1) daje możliwość skutecznej realizacji wizji szkoły;
2) zaspokaja ambicje pracowników;
3) wpływa na organizację pracy;
4) umożliwia rozłożenie ciężaru zadań i zaangażowanie wszystkich podmiotów;
5) zapewnia systematyczność realizacji zadań;
6) pomaga nauczycielom w przygotowaniu własnych planów rozwoju zawodowego;
7) przyczynia się do podnoszenia wyników dydaktyczno - wychowawczych oraz poprawy jakości pracy szkoły;
8) daje uczniom i rodzicom możliwość twórczego angażowania się w życie szkoły.
Roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej szkoły został zatwierdzony przez Radę Pedagogiczną w dn.12.09.2024 r.
I. DZIAŁ - BAZA SZKOŁY
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Wykonywanie przeglądu technicznego szkoły. Przeprowadzenie przeglądu warunków miejsca pracy każdego roku. Bieżące naprawy i remonty np. remont podłoża na placu zabaw, dachu na budynku szkoły. Wzbogacanie szkoły w nowe meble, komputery, sprzęt sportowy. |
dyrektor
|
wrzesień |
|
2. |
Systematyczny zakup pomocy dydaktycznych. Stałe wzbogacanie księgozbioru szkolnego. Doposażanie sal w sprzęt multimedialny – komputery, monitor. |
dyrektor |
cały rok wedle potrzeb i możliwości |
|
3. |
Aranżacja wnętrz tak, by przestrzeń dydaktyczna inspirowała uczniów do działania, pobudzała myślenie, wyciszała emocje, tworzyła niepowtarzalny klimat, utrwalała przeżycia dziecka. |
wychowawcy klas |
cały rok |
|
4. |
Pozyskiwanie środków finansowych i sponsorów dla szkoły.
|
dyrektor |
cały rok |
|
5. |
Upiększanie terenu wokół szkoły. Nowe nasadzenia drzew i krzewów, łąka kwietna. |
dyrektor, pracownicy obsługi |
cały rok |
|
6. |
Uporządkowanie w salach lekcyjnych posiadanych mebli: · dokonanie oceny stanu faktycznego mebli i wyposażenia sal dydaktycznych, · dokonanie pomiaru wysokości stolików i krzeseł. |
wychowawcy klas |
wrzesień |
|
II. DZIAŁ - ZARZĄDZANIE SZKOŁĄ
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Przydział obowiązków służbowych wszystkim pracownikom.
|
dyrektor |
do końca sierpnia |
|
2.
|
Opracowanie tygodniowego planu zajęć dydaktyczno – wychowawczych. Przygotowanie planu dyżurów nauczycieli. |
dyrektor nauczyciele |
do końca sierpnia |
|
3. |
Opracowanie Rocznego planu pracy szkoły na rok szkolny 2024/25. |
R. Paździerska |
wrzesień |
|
4. |
Zatwierdzenie programów nauczania i szkolnego zestawu podręczników na rok szkolny 2025/26. |
dyrektor |
czerwiec/sierpień 2025 r. |
|
5. |
Modyfikowanie wymagań edukacyjnych i planów pracy z poszczególnych przedmiotów w oparciu o podstawę programową z uwzględnieniem uczniów Kształtowanie umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy w zależności od możliwości ucznia i wykorzystywanie technologii informacyjnej. |
nauczyciele
|
|
|
6. |
Opracowanie planów: - plan wychowawczo – profilaktyczny, - planów wychowawczych poszczególnych klas, - planu pracy pedagoga, logopedy, specjalistów, - planu pracy świetlicy szkolnej, - planu pracy biblioteki szkolnej, - planów pracy zajęć pozalekcyjnych. |
Magdalena Migdał nauczyciele
|
wrzesień
|
|
7. |
Organizacja pracy zespołów nauczycielskich: - zespół szkolno-przedszkolny, - zespół nauczycieli kl. IV – VIII, - zespół wychowawców, - zespoły pomocy psychologiczno – pedagogicznej w poszczególnych klasach. |
dyrektor |
wrzesień |
|
8.
|
Opracowanie sprawozdań z realizacji zadań zawartych w planach pracy zespołów nauczycieli uczących |
przewodniczący zespołów
|
styczeń
|
|
9. |
Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego.
|
dyrektor |
do 15 września 2024 r. |
|
10. |
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego.
|
dyrektor |
cały rok |
|
11. |
Awans zawodowy nauczycieli.
|
dyrektor |
cały rok |
|
12. |
Systematyczne wypełnianie dokumentacji szkolnej (wpisywanie tematów lekcji, odnotowywanie nieobecności i spóźnień uczniów).
|
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
|
13. |
Promocja szkoły w środowisku lokalnym. |
wszyscy nauczyciele, zespół do spraw promocji szkoły: A. Szymańska, D. Woźniak, |
cały rok |
|
14. |
Aktualizacja Statutu Szkoły. |
T. Lis. |
cały rok |
|
15. |
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. |
|
|
|
16. |
Organizacja wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia zawodowego. |
dyrektor, nauczyciele |
cały rok |
|
17. |
Podnoszenie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia orientacji i poradnictwa zawodowego- modyfikacja Wewnątrzszkolnego Systemu Doradztwa Zawodowego. |
nauczyciele : przedszkola, |
październik 2024, realizacja cały rok |
|
18. |
Aktualizacja strony WWW. Prowadzenie kroniki szkolnej. Prowadzenie Facebooka. |
A. Szymańska R. Paździerska D. Woźniak |
cały rok |
|
III. DZIAŁ - KSZTAŁCENIE
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Zapoznanie uczniów i rodziców z: a) PZO, b) wymaganiami edukacyjnymi, c) materiałem nauczania i programami pracy, wychowawczej i profilaktycznej szkoły oraz planami pracy wychowawcy klasy, d) procedurami bezpieczeństwa na terenie szkoły. e) zmianami w Statucie Szkoły. |
wychowawcy klas |
wrzesień |
|
2. |
Dostosowanie wymagań nauczania do możliwości intelektualnych dziecka, praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych : - zajęcia logopedyczne kl. O – III, - zajęcia rewalidacyjne, - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, - zajęcia rozwijające zainteresowania, - zajęcia wyrównawcze. |
nauczyciele i specjaliści zatrudnieni w szkole |
cały rok |
|
3. |
Stworzenie uczniom możliwości poszerzania wiedzy, rozwijania umiejętności oraz wspomagania ich w indywidualnym rozwoju poprzez: a) udział w konkursach przedmiotowych, plastycznych, czytelniczych, językowych, z zakresu bezpieczeństwa, zdrowotnych, ekologicznych i zawodach na szczeblu szkolnym, gminnym, wojewódzkim, ogólnopolskim; b) uczestnictwo w uroczystościach szkolnych i pozaszkolnych (wg harmonogramu); c) opracowanie planów pracy zajęć rozwijających zainteresowania. |
wszyscy nauczyciele
wszyscy nauczyciele
nauczyciele prowadzący zajęcia |
na okres realizacji zajęć
cały rok
cały rok
|
|
4. |
Monitorowanie wyników nauczania w poszczególnych klasach. |
nauczyciele |
cały rok |
|
5. |
Wstępne i końcowe diagnozowanie uczniów.
|
E. Dzikołowska nauczyciele poszczególnych przedmiotów w kl. I-VIII.
|
wrzesień/czerwiec |
|
6. |
Współpraca z PPP, konsultacje ze specjalistami:
i orzeczeniach PPP. |
nauczyciele uczący |
cały rok |
|
7. |
Dostosowanie oferty edukacyjnej zarówno dla uczniów zdolnych, jak i mających trudności w nauce. |
nauczyciele |
cały rok |
|
8. |
Udzielanie pomocy uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych z udziałem specjalistów
|
specjaliści zatrudnieni w szkole |
cały rok |
|
9. |
Unowocześnianie i wzbogacanie oferty dydaktycznej: wykorzystanie komputera i programów multimedialnych na różnych przedmiotach oraz wykorzystanie narzędzi i zasobów cyfrowych. Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowej. |
nauczyciele uczący |
cały rok
|
|
10. |
Analiza wyników i efektów nauczania w poszczególnych klasach. |
wychowawca klasy
przewodniczący zespołu nauczycieli nauczyciele uczący |
listopad styczeń kwiecień czerwiec |
|
11. |
Monitorowanie realizacji podstawy programowej oraz nieobecności uczniów.
|
wychowawca klasy przewodniczący zespołu nauczycieli nauczyciele uczący
|
listopad styczeń kwiecień, czerwiec |
|
12. |
Przyznawanie nagród za wyniki w nauce i inne osiągnięcia. |
nauczyciele uczący |
czerwiec |
|
13. |
Wspieranie rozwoju dziecka młodszego przez objęcie opieką wszystkich chętnych 4 i 3-latków. |
dyrektor, nauczyciel uczący w edukacji przedszkolnej, pomoc nauczyciela |
cały rok |
|
14. |
Wypracowywanie systemów motywujących uczniów do nauki. Kształcenie u uczniów poczucia odpowiedzialności za uzyskane oceny.
|
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
|
15. |
Zapoznanie uczniów z ofertą edukacyjną szkół średnich: spotkania z uczniami i nauczycielami szkół średnich; udział uczniów w dniach otwartych szkół średnich.
|
wychowawca kl. VIII |
czerwiec 2025 |
|
16. |
Obserwacje lekcji. |
dyrektor |
wg planu nadzoru |
|
17. |
Organizacja konkursów szkolnych i pozaszkolnych. Realizacja programów , projektów i innowacji : -Ogólnopolski konkurs ,,Spółdzielnia dobrych serc” SKO; -Gminny konkurs Przyrodnicza krzyżówka miesiąca; - Międzynarodowy projekt,, Czytam z klasą”-I-III; - Projekt Międzynarodowy ,,Mały Miś w świecie wielkiej literatury”- oddział 5-6 latków; - Ogólnopolski Projekt ,,Uczymy dzieci programować”- oddział przedszkolny; - Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia- klasy IV- VIII; - Ogólnopolski projekt Światowy Dzień Matematyki kl. III, IV- VIII; - Ogólnopolski program ,,Bezpieczniki Taurona”; - Program Edukacyjny Ministerstwa Finansów ,, Finansoaktywni” - Olimpiada Olimpus - Ogólnopolski Projekt Edukacyjny ,,BohaterOn- włącz historię”; - Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień; - LI Ogólnopolski Mały Konkurs Recytatorski; - Międzynarodowy Konkurs Kangur Matematyczny; - Ogólnopolski Program Czytelniczy ,,Mała książka- wielki człowiek”; - Światowy Dzień Ziemi; - Szkolny konkurs,, Mistrz czytelnictwa”; - Gminny Konkurs,, Znawca baśni”; - Ogólnopolski Projekt Ogólnopolski Projekt Edukacyjny,, Angielski jest fun- tastyczny”; - Międzynarodowy Projekt Edukacyjny,, Literki w akcji”; - Projekt Insta Ling dla szkół; - Projekt ,, Postcrossing”; - Program Erasmus+, - Ogólnopolski Projekt Edukacyjny,, Polak ma essę”. - Innowacja,, Smaki naszych lektur”; - Ogólnopolski konkurs,, Orzeł ortograficzny”; - Ogólnopolski Projekt Kreatywny Przedszkolak- kreatywne dziecko”; - Ogólnopolski Projekt,, Z kotem Amadeuszem przez świat”; - Ogólnopolski Program Edukacyjny Akademia Bezpiecznego Puchatka, Kubusiowi Przyjaciele Natury. - Inne nadchodzące propozycje oraz święta nietypowe. |
S. Lewandowska
wychowawcy, B. Szcześ wychowawcy klas I-III
E. Dzikołowska
E. Dzikołowska
S. Lewandowska
wychowawca kl. III, S. Lewandowska
S. Lewandowska S.Lewandowska, A. Her D. Dobrowolska
wszyscy nauczyciele A. Her S. Lewandowska B.Szcześ, nauczyciele przedszkola i,,O” nauczyciel biologii B. Szcześ i wychowawcy B. Szcześ i wychowawcy kl.III i IV K. Lis- Łubińska
K. Lis- Łubińska A. Kozłowska A. Szymańska, A. Kozłowska A. Szymańska A. Her A. Her A. Her M. Strulak
M. Strulak
R. Paździerska, wychowawcy klas I-III.
wszyscy nauczyciele |
cały rok
cały rok
cały rok
cały rok IX, XI III
zgodnie z harmonogramem zgodnie z harmonogramem zgodnie z harmonogramem
zgodnie z harmonogramem
X-XI
21.XI III-IV. 2025 IV. 2025 cały rok
22.IV.2025 cały rok V/VI 2025
cały rok
cały rok
cały rok cały rok cały rok cały rok
cały rok cały rok cały rok
cały rok
cały rok |
|
IV. DZIAŁ - WYCHOWANIE
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Realizacja działań określonych w programach pracy wychowawczej, profilaktycznej w roku 2024/2025. - stałe prowadzenie działań wychowawczych i opiekuńczych; - realizacja działań z zakresu przeciwdziałania agresji, przemocy, demoralizacji i niedostosowaniu społecznemu, propagowanie zachowań bezpiecznych, ukazywanie niebezpieczeństw nadużywania komputera, internetu; - diagnozowanie sytuacji rodzinnej uczniów oraz uczenie zdrowego i bezpiecznego stylu życia.
|
dyrektor, wychowawcy i pozostali nauczyciele |
cały rok |
|
2. |
1. Promowanie zdrowego stylu życia: - realizacja ogólnopolskich programów SANEPID: „Chroń się przed kleszczami wszelkimi sposobami”, ,,Kleszcz mały czy duży nic dobrego nie wróży”, ,, Żyj zdrowo”. 2. Wdrażanie nawyków prozdrowotnych i sportowych, organizacja Dnia Sportu.
|
wychowawcy klas i nauczyciel biologii
nauczyciele wych. fizycznego, wychowawcy klas. |
cały rok
cały rok, czerwiec
|
|
3. |
Doskonalenie pracy Samorządu Uczniowskiego: a) Typowanie uczniów do SU; b) Przeprowadzenie wyborów do SU; c) Zorganizowanie koła wolontariatu; d) Opracowanie planu pracy SU i Koła wolontariatu; e) Wybór uczniów do Pocztu sztandarowego; f) Organizowanie imprez szkolnych i klasowych wg harmonogramu. |
wychowawcy klas
opiekun SU i A. Szymańska
wychowawcy klas
|
wrzesień
wrzesień wrzesień wrzesień
cały rok
|
|
4. |
Kultywowanie tradycji i ceremoniału szkolnego: a) rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, pasowanie na ucznia, apele, okolicznościowe, świąteczne, patriotyczne b) organizacja imprez środowiskowych typu: Dzień Babci i Dziadka, Dzień Rodziny.
c) założenie koła wolontariatu d) przygotowanie części artystycznej z okazji 50- lecia istnienia parafii. |
dyrektor, nauczyciele wg harmonogramu imprez szkolnych
wychowawcy przedszkola, wychowawcy klas I-III, IV-VIII A. Szymańska
A. Her, A. Kowalczyk |
cały rok
cały rok
wrzesień |
|
5. |
Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole: a) realizacja Szkolnego Programu Wychowawczo-Profilaktycznego; b) regularne pełnienie dyżurów przed lekcjami i międzylekcyjnych przez nauczycieli; c) zwalczanie wszelkich zachowań agresywnych wśród dzieci; d) przeprowadzanie ankiet i pogadanek wśród uczniów i rodziców na temat bezpiecznych zachowań w szkole i poza nią. |
Dyrektor pedagog szkolny, pedagog specjalny, psycholog, wychowawcy nauczyciele |
cały rok
|
|
6. |
Zdrowie, higiena i bezpieczeństwo : a) dbanie o wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez odpowiednie wyposażenie szkoły i organizację zajęć; b) opieka nad dziećmi podczas zajęć i przerw – zorganizowanie dyżurów nauczycieli; c) realizacja działań z zajęć w ramach Programu wychowania komunikacyjnego; d) przygotowanie i organizacja egzaminu na kartę rowerową dla uczniów klas IV e) spotkania uczniów z policjantem na temat bezpieczeństwa w drodze do i ze szkoły oraz bezpieczeństwa w trakcie ferii zimowych i wakacji f) spotkania z pielęgniarką, g) zorganizowanie dyżurów nauczycieli w dni wolne od zajęć dydaktycznych |
wszyscy nauczyciele
wszyscy nauczyciele, T. Lis
nauczyciel techniki, wychowawcy
nauczyciel techniki
policja
pielęgniarka szkolna dyrektor |
cały rok
cały rok, wrzesień
cały rok
maj/czerwiec
styczeń, czerwiec
cały rok IX |
|
7. |
Przeprowadzenie ćwiczeń ewakuacji budynku w przypadku zagrożenia: a)zapoznanie uczniów z zasadami postępowania w warunkach zagrożenia. |
dyrektor, koordynator ds. bezpieczeństwa przeciwpożarowego wychowawcy klas pracownicy obsługi |
wrzesień-październik |
|
8. |
Działalność ekologiczna: a) Sprzątanie Świata; b) Dzień Ziemi; c) Kształtowanie postaw i zachowań proekologicznych d) Ogólnopolska,, Akcja Tusz do paki” |
wychowawcy nauczyciel przyrody
R. Paździerska |
cały rok
cały rok |
|
9. |
Turystyka, krajoznawstwo i rekreacja a)Wycieczki turystyczno – wg harmonogramu; b)Wycieczki i spacery w różne środowiska przyrodnicze wg harmonogramu pracy. |
wychowawcy organizatorzy wycieczek
wychowawcy |
cały rok |
|
10. |
Angażowanie uczniów w działania na rzecz szkoły, środowiska naturalnego oraz społeczności lokalnej: działalność SU, koła wolontariatu, akcje charytatywne, działania propagujące ochronę środowiska, np. sprzątanie świata, zbiórka baterii, udział w konkursach ekologicznych oraz w uroczystościach lokalnych.
|
wychowawcy klas nauczyciele uczący opiekun SU i koła wolontariatu
|
cały rok |
|
11. |
Realizacja polityki prorodzinnej w szkole: a) Edukacja rodziców na temat wychowania dzieci, kłopotów wychowawczych, zagrożeń społecznych (spotkania rodziców z wychowawcami, pedagogiem szkolnym, dyrekcją); b) Kontakty indywidualne z rodzicami uczniów; c) Podnoszenie kultury pedagogicznej rodziców (strona Internetowa szkoły, Facebook, gazetka ścienna „Kącik dla rodziców”). |
dyrektor pedagog szkolny nauczyciele |
cały rok
|
|
12. |
Kształtowanie poczucia współodpowiedzialności poprzez: a) Dbanie o estetyczny wygląd szkoły; b) Udział uczniów w organizowaniu uroczystości szkolnych i środowiskowych; c) Działania integracyjne (gry zespołowe, zabawy towarzyskie). |
wszyscy nauczyciele
|
cały rok |
|
13. |
Ustalenie z rodzicami wspólnego planu pracy wychowawczej, -konsultacje z rodzicami -informowanie rodziców o wynikach w nauce i zachowaniu oraz aktywizowanie rodziców do współorganizowania imprez klasowych i szkolnych -stały kontakt z rodzicami uczniów sprawiających problemy wychowawcze. |
wychowawcy klas, specjaliści szkolni
|
wg harmonogramu na bieżąco
cały rok szkolny
|
|
14. |
Diagnozowanie i monitorowanie zachowań uczniów. |
wszyscy nauczyciele, pedagodzy, psycholog |
cały rok |
|
15. |
Kształtowanie tożsamości patriotycznej, regionalnej i funkcjonowanie w środowisku lokalnym. |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
|
16. |
Edukacja czytelnicza.
|
wszyscy nauczyciele, B. Szcześ |
cały rok |
|
17. |
Krzewienie idei wolontariatu w szkole i poza nią. |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
|
V. DZIAŁ -OPIEKA
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Zapewnienie uczniom odpłatnego, gorącego posiłku, ustalenie listy dzieci korzystających z obiadów: - płatnych, - dofinansowanych przez GOPS z gmin: Jasieniec, Goszczyn, Promna.
|
dyrektor wychowawcy klas |
wrzesień |
|
2. |
Zorganizowanie opieki wychowawczej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji: a) ustalenie listy uczniów w trudnej sytuacji materialnej; b) dążenie do 100% ubezpieczenia dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków (zwolnienie dzieci najuboższych). |
dyrektor wychowawcy klas pedagog szkolny, pedagog specjalny, psycholog
|
wrzesień cały rok |
|
3. |
Zorganizowanie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w ramach świetlicy szkolnej. |
dyrektor nauczyciele świetlicy |
cały rok |
|
4. |
Organizacja opieki pedagogicznej i psychologicznej. |
dyrektor pedagog i psycholog szkolny |
cały rok |
|
VI. DZIAŁ – WSPÓŁPRACA ZE ŚRODOWISKIEM LOKALNYM – RODZICAMI, INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Organizacja i uczestnictwo rodziców we wszelkich działaniach szkoły: uroczystości szkolne, imprezy szkolne, wycieczki, zabawy i akcje. |
wychowawcy klas wszyscy nauczyciele |
cały rok
|
|
2. |
Zorganizowanie warsztatów i pogadanek z udziałem specjalistów o charakterze psychologiczno - pedagogicznym i zdrowotnym.
|
wychowawcy klas dyrektor |
wg potrzeb |
|
3. |
Prowadzenie działalności prewencyjnej z KPP w Grójcu. Prowadzenie profilaktyki przeciwpożarowej z udziałem OSP w Zbroszy Dużej i Strażą Pożarną w Grójcu. Prowadzenie działań w zakresie wzmacniania bezpieczeństwa w miejscu zamieszkania z udziałem Pracowników KRUS w Grójcu; Prowadzenie działań w zakresie profilaktyki zdrowotnej we współpracy z pielęgniarką szkolną i pracowników SANEPIDU w Grójcu.
|
nauczyciele |
wg harmonogramu |
|
4. |
Udział w uroczystościach prowadzonych przez organ prowadzący UG w Jasieńcu. |
nauczyciele uczący |
cały rok |
|
5. |
Prowadzenie działań ekologicznych. |
nauczyciele uczący, wychowawcy |
wg harmonogramu |
|
6. |
Udział uczniów w konkursach gminnych, powiatowych, wojewódzkich, ogólnopolskich, międzynarodowych. |
wszyscy nauczyciele
|
wg harmonogramu
|
|
7. |
Współpraca z samorządem Gminy Jasieniec w zakresie pozyskiwania środków unijnych. |
dyrektor |
wg potrzeb szkoły |
|
8. |
Współpraca z parafią w Zbroszy Dużej Współpraca z instytucjami: - Delegatura Kuratorium Oświaty w Radomiu; - Gminna Biblioteka; - Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna; - Policja; - Straż Pożarna; - Sanepid; -Klub Sportowy ,,ISKRA”; - Stowarzyszenie ,,Mała szkoła - wielkie marzenia”; - Dom Środowiskowy w Woli Łychowskiej; - inne placówki oświatowe. |
katecheta
dyrektor, wyznaczeni nauczyciele |
cały rok
cały rok |
|
VII. DZIAŁ – PROMOCJA SZKOŁY
L.p. |
ZADANIA |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
UWAGI |
1. |
Prezentowanie dokumentacji szkoły, materiałów z pracy i oferty edukacyjnej szkoły: - aktualizacja strony internetowej szkoły; - prowadzenie Facebooka. |
D. Woźniak
|
cały rok
cały rok
|
|
2. |
Organizowanie uroczystości i imprez szkolnych z udziałem władz i społeczności lokalnej, dni otwartych, konkursów i akcji.
|
nauczyciele |
cały rok |
|
3. |
Prezentacja prac uczniów na korytarzach szkolnych i w klasach. |
nauczyciele uczący wychowawcy |
cały rok |
|
4. |
Prowadzenie Kroniki Szkolnej. |
R. Paździerska |
cały rok |
|
5. |
Udział uczniów w konkursach gminnych, powiatowych, wojewódzkich, ogólnopolskich. |
wszyscy nauczyciele
|
cały rok |
|
6. |
Współudział rodziców w tworzeniu wewnątrzszkolnego prawa, wewnątrzszkolnych programów i planów: -ustalenie form współpracy(udział rodziców w imprezach klasowych i szkolnych oraz spotkania rodziców z zespołami klasowymi nauczycieli); -obieg informacji ( konsultacje, zebrania, strona internetowa szkoły); -opinia rodziców na temat pracy szkoły(ankieta). |
wychowawcy klas, Rada Rodziców, dyrektor |
cały rok |
|
Program uchwalony jednogłośnie na zebraniu Rady Pedagogicznej w dniu 12.09.2024 r. Dyrektor Szkoły:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025
Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj wszystkieAkceptuj tylko niezbędne